FAQ
Ik heb een vraag, hoe kan ik jullie contacteren?
U kan altijd mailen naar info@4tc.be of bellen naar +32(0)3 325 38 86.
Wat zijn jullie openingstijden?
Maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot en met 19.00 uur.
Zijn jullie open tijdens nationale feestdagen?
Nee, op nationale feestdagen zijn we gesloten.
Ik heb een e-mail gestuurd. Wanneer ontvang ik een reactie daarop?
U krijgt altijd binnen maximaal 48 uur een reactie van ons.
Hoe kan ik een account aanmaken bij jullie?
Indien u een BTW-nummer heeft, kunt u een account maken via 4tc.be/registreren.
Ik heb zojuist een account gemaakt, wanneer al deze goedgekeurd worden?
Uw account zal binnen de 48 uur geactiveerd worden. Zodra dit gebeurt is, zal u een mail ter bevestiging ontvangen.
Kan ik ook een account maken zonder BTW-nummer?
Nee, momenteel is het nog niet mogelijk om een account te maken op onze webshop indien u geen BTW-nummer heeft.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u onder Account op ‘Wachtwoord vergeten?’ klikken. U ontvangt een mail waarmee u uw wachtwoord kunt resetten.
Hoe kan ik mijn account gegevens wijzigen?
U kunt uw gegevens onder Account wijzigen.
Ik heb een artikel nodig dat niet op voorraad is, wat nu?
Indien een artikel niet op voorraad is op de webshop, kunt u het best contact opnemen met ons. Wij zullen voor u nakijken of en wanneer het artikel weer op voorraad komt.
Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten?
Indien u bestelt en betaalt vóór 17.00 uur (uitgezonderd op zaterdag, zondag en feestdagen), wordt uw order dezelfde dag nog verstuurd; U kunt deze binnen 1 à 2 werkdagen verwachten.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. U dient dan een ander afleveradres in te vullen tijdens het plaatsen van uw bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, indien u bij ‘verzendmethode’ kiest voor afhalen zullen wij uw bestelling zo snel mogelijk klaarleggen in onze winkel, zodat u deze dezelfde dag kan ophalen. Dit kan tijdens onze openingstijden (ma. t/m za. 10.00– 19.00) zonder afspraak.
Welke betaalmiddelen gebruiken jullie?
U kan op onze webshop betalen met Bancontact, KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, PayPal, Bankoverschrijving, iDEAL of SOFORT Banking.
Wat is jullie rekeningnummer?
T.n.v. 4 Telecom Center IBAN: BE13 0018 4734 9539 BIC: GEBABEBB
Wat als genoemde levertijd niet wordt gehaald?
Wanneer genoemde levertijden niet worden gehaald wordt u tijdig geïnformeerd hierover mits het overmacht betreft.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren nadat deze geplaatst is?
Nee, vanaf het moment dat uw bestelling geplaatst is kan er niets meer aan veranderd worden. Indien u toch een fout gemaakt heeft kunt u zo snel mogelijk contact met ons opnemen door te bellen naar +32(0)3 325 38 86 of mailen naar info@4tc.be.
Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling?
De verzendkosten voor een bestelling binnen België en Nederland zijn €7,95 indien u kiest voor PostNL en €11,95 indien u kiest voor UPS.
Moet ik bij meerdere orders per dag telkens verzendkosten betalen?
Nee dit is niet nodig. U kunt hiervoor bellen naar +32(0)3 325 38 86 of mailen naar info@4tc.be.
Ik heb verkeerde artikelen ontvangen, kan ik deze gratis retourneren?
Indien u de verkeerde artikelen heeft gekregen kunt u deze gratis retour sturen. Hiervoor moet u wel eerst een retour verzoek indienen via account – bestellingen –betreffende order- retouraanvraag. Wanneer deze is goedgekeurd door ons kunt u de artikelen retour sturen.
Hoe kan ik artikelen retourneren?
Indien u een of meerdere artikelen retour wilt zenden dient u eerst een retourlabel aan te maken via account – bestellingen –betreffende order- retouraanvraag. De retourkosten zijn steeds voor uw rekening.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Vanaf de bestelling onze winkel verlaten heeft krijgt u via mail een track & trace-code toegestuurd waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Standaard wordt uw bestelling geleverd met PostNL maar u kan ook kiezen voor levering met UPS.
Wat als een artikel beschadigd toekomt?
Indien één of meerdere artikelen beschadigd toekomt dient u binnen de 24u na ontvangst van de producten een retourlabel aan te vragen en foto’s van de beschadigde artikelen toe te voegen.
Ik wens gebruik te maken van mijn herroepingsrecht, wat moet ik doen?
Indien u van gedachte veranderd en de door u bestelde artikelen niet meer wilt, kunt u binnen de 14 dagen een retourlabel aanvragen. Wanneer de artikelen bij ons aankomen in originele verpakking en ongebruikt zullen wij u een creditnota sturen. De retourkosten zijn wel voor uw rekening.
Mijn factuur klopt niet, wat moet ik doen?
Indien u een fout opmerkt in uw factuur kan u best bellen naar +32(0)3 325 38 86 of mailen naar info@4tc.be
Waar kan ik een kopie van mijn factuur vinden?
Een kopie van uw factuur wordt altijd toegevoegd aan uw bestelbevestiging die we via mail naar u verstuurden. U kan uw factuur ook altijd raadplegen via mijn Account - Mijn bestellingen.
Jouw antwoord niet gevonden?
Contacteer ons en wij beantwoorden jouw vraag zo snel mogelijk.